Umiejętności

Wojownik Ciało (Body)


Aura Miecza - Zwiększa siłę ataku postaci.
Berserk - Zwiększa szybkość ataku, szybkość poruszania się postaci oraz zwiększa obrażenia zadawane przez przeciwników.
Szarża - Posiada szansę na omdlenie przeciwnika.
Trzystronne Cięcie - Atakuje trzema ciosami w krótkim odstępie czasu.
Wir Miecza - Atakuje wszystkich przeciwników wokół siebie wykonując obrót postacią o 360 stopni.






Wojownik Umysł (Mental)


Duchowe Uderzenie - Atakuje obszarowo i frontowo po łuku ok. 240 stopni.
Silne Ciało - Zwiększa obronę postaci, zmniejsza szybkość poruszania się postaci. Przy poziomie G i P postać nie upada.
Tąpnięcie - Atakuje wszystkich przeciwników wokół siebie, posiada szansę na omdlenie przeciwnika.
Uderzenie Miecza - Atak długodystansowy, omdlewa przeciwnika.
Walnięcie - Gwałtowne uderzenie w prostokątny obszar, umiejętność podobna do Duchowego uderzenia.





Sura Czarnej Magii (BM)


Duchowy Cios - Atakuje wiele celów (jeśli są blisko siebie) oraz posiada szansę na spowolnienie przeciwnika.
Mroczna Ochrona - Zmniejsza obrażenia magiczne oraz zwiększa obronę postaci.
Mroczne Uderzenie - Atak długodystansowy, atakuje wiele celów (jeśli są blisko siebie).
Mroczny Kamień - Atak magicznym "kamieniem" w przeciwnika.
Ogniste Uderzenie - Atak ognia, zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom wokół postaci.
Ognisty Duch - Atak ognistych kul, które atakują co 3 sekundy w losowe cele.





Sura Broń (WP)


Czarowane Ostrze - Zwiększa zadawane obrażenia fizyczne oraz kradnie PŻ od przeciwnika.
Czarowana Zbroja - Zwiększa obronę postaci oraz posiada szansę na odbicie ciosu (w procentach).
Rozproszenie Magii - Usuwa wszystkie umiejętności wspomagające (buffy).
Smoczy Wir - Atakuje wszystkich przeciwników wokół siebie przywołując trąbę powietrzną.
Strach - Zmniejsza obrażenia fizyczne zadawane przez przeciwników.
Uderzenie Palcem - Atak umożliwiający ominięcie obrony przeciwnika.







Ninja Łuk (Archer)


Bezszelestny Chód - Zwiększa szybkość poruszania się postaci.
Deszcz Strzał - Atakuje kilka Potworów jeżeli są w grupie.
Ognista Strzała - Atakuje wiele celów (jeśli są blisko siebie), zadając obrażenia od ognia.
Powtarzalny Strzał - Atakuje od 2 do 7 strzałami (w zależności od poziomu rozwinięcia skilla) w jeden wybrany cel.
Trująca Strzała - Posiada szansę na otrucie przeciwnika oraz zawiera w sobie omdlenie.






Ninja Ostrze (Dagger)


Krycie Się - Powoduje ukrycie się postaci i zwiększa atak Zasadzki.
Szybki Atak - Szybki atak obszarowy i teleportujący.
Trująca Chmura - Posiada szanse na otrucie przeciwnika.
Wirujący Sztylet - Atak obrotowy posiadający trzy szanse na trafienie oraz szansę na otrucie przeciwnika. Ata
Zasadzka - Atak obszarowy, oddziałujący na najbliższe otoczenie postaci atakującej. Siła ataku może być zwiększona dzięki umiejętności Krycie Się.






Szaman Leczenie (Heler)


Burzowy Szpon - Skill wywołujący reakcję łańcuchową; atakuje wiele celów.
Leczenie - Regeneruje Punkty Życia (PŻ/HP) oraz posiada szansę na usunięcie negatywnych efektów.
Przywołanie Błyskawicy - Atakuje wiele celów (jeśli są blisko siebie). Posiada procentową szansę na omdlenie przeciwnika.
Rzut Piorunem - Skill atakujący z dystansu o dużym zasięgu, atakuje w jednego przeciwnika, lub kilku jeśli są blisko siebie.
Zwiększenie Ataku - Zwiększa zadawane obrażenia fizyczne.
Zwinność - Zwiększa prędkość poruszania się postaci oraz przyspiesza tempo ładowania się umiejętności.






Szaman Smok


Błogosławieństwo - Zwiększa odporność na ataki fizyczne.
Latający Talizman - Atak, który rani pojedynczego przeciwnika oraz wszystkich przyległych do niego (stojących blisko).
Odbicie - Zwraca przeciwnikowi część zadanych fizycznych obrażeń.
Pomoc Smoka - Zwiększa szanse na krytyczne uderzenie.
Smoczy Skowyt - Atak, który rani wszystkich stojących przeciwników w zasięgu jego działania. Zasięg, to koło wokół szamana. Posiada procentową szansę na podpalenie celu.
Strzelający Smok - Atak w linii prostej, który rani wszystkich stojących po drodze przeciwników. Posiada procentową szansę na podpalenie celu.